Wij ondersteunen organisaties bij het zich aanpassen aan toenemende verwachtingen. Wij helpen hen blijvend de goede dingen goed te doen, door te helpen antwoord te geven op vijf vragen. Vragen die voor elke onderneming relevant zijn:
• Waarheen?
• Waarlangs? Voorbeelden van diensten voor deze twee vragen: Strategische oriëntatie, quick-scan
• Hoe? Voorbeelden van diensten: processen verbeteren, training interne auditors, dereguleren kwaliteitssysteem
• Lukt het? Voorbeelden van diensten: klantenmonitor, belanghebbendenmeting
• Bijsturen? Voorbeelden van diensten: verbeteradviezen, directiebeoordeling
Die hulp bieden wij onze klanten op vier verschillende manieren:
• Advies: het inbrengen van kennis, gecombineerd met waarneming "van buitenaf". Als klant krijgt u nieuw licht geworpen op uw organisatie en verbetermogelijkheden aangereikt.
• Begeleiding: het helpen vertalen van kennis naar een praktische toepassing. Als klant krijgt u hulp bij het toepassen van de kennis en inzichten, zodat u niet alleen in theorie kunt verbeteren, maar het ook echt doet.
• Training: het overdragen van kennis en vaardigheden. De gebieden waarvan wij kennis hebben zijn niet ons exclusieve domein; en als klant kunt u dus uit dat vat tappen. Op individuele basis heet deze overdracht vaak coaching, in groepsverband training.
• Moderatie: het benutten van kennis die al in de organisatie aanwezig is. Door als procesbegeleider ('facilitator') op te treden, zorgen wij dat aanwezige kennis, argumenten en creativiteit op een effectieve wijze worden aangeboord en vertaald naar besluiten en acties.
Betaalmogelijkheden
Invoice
Talen
nl
Uw beoordeling
Er moet tenmiste een beoordeling toegevoegd worden
Beoordeling succesvol toegevoegd
U zal binnen enkele momenten een email ontvangen om uw beoordeling te bevestigen.
Voor deze firma is tot op heden geen beoordeling. Vertel ons over uw ervaringen met dit bedrijf!